11. juni 2006

Veldig klar for sommerferie!

Nå ser det ut til at sommeren er her på Tynset! Og hvor deilig er ikke det? :D
I dag var det 41 grader i sola, og over 25 i skyggen - og jeg kjenner at jeg er veldig klar for sommerferie nå.
Det er ganske rart å tenke på at det kun er 10 dager igjen av dette skoleåret.-av hele ungdomsskolen! Wow..

Nå har jeg vært oppe i norsk skriftlig to dager, og skrevet en stil om menneskehandel på bokmål og en kriminalnovelle på nynorsk, hehe. Og joggu kom jeg ikke opp i norsk muntlig også.. Så nå må jeg sitte å lese norsk litteraturhistorie for harde livet, mens folk sitter ute i varmen og griller seg. Litt surt..
MEN, tanken på at vi drar på klassetur med danskebåten til køben, dagen etter eksamen holder motet oppe! :) Og etter turen er det kun tre late dager igjen til sommerferie.

Aah, life is sweet :)

1 kommentar:

  1. Hei su. Godt å høre at du kan nyte solen litt før eksamen. Hvordan er det med leggene? He he he. Klem, LI.

    SvarSlett