4. januar 2010

Vårres jul

Godt nyttår!

Da er det straks tilbake til hverdagen for min del.. I morra er det på'n igjen på jobb. Men har til gjengjeld hatt en kjempefin jul!
Litt spent på første jula i nytt hus og nye omgivelser på Fannrem, lada jeg opp med masse jobbing. Ekstravakt etter ekstravakt. Til og med lille julaften, som er hellig for meg! All den jobbinga og alt stresset med julegaver og baking, som jeg faktisk endte med i siste liten til tross for at jeg i utgangspunktet hadde "SÅ god tid i år", tok tydeligvis litt hardt på.. Jeg ble rett og slett sjuk. Lite søvn = dårlig immunforsvar! Og for ei jente som har et ganske lavt immunforsvarssystem fra før, sier det seg selv.. Jeg klarte meg heldigvis greit gjennom julaften. Det var en koselig kveld, og ekstra koselig var det at Frank var her sammen med oss :)

Jeg fikk speilreflekskamera av mamma, pappa og Frank, akkurat som jeg ønska meg! Og kommer heretter til å brife med alle fine bilder jeg tar.

Den usle formen forsinket Tynsetturen litt og jeg gikk glipp av de festene jeg hadde gleda meg mest til. Men hadde det innmari koselig likevel. Det ble fest, masse god mat (!!!), avslapping, nyttårsfeiring med venner og enda mere god mat og julekos!
Og når julemenyen består av både ribbe, lutefisk, kalkun, pinnekjøtt og rakfisk. (+ masse riskrem og julekaker såklart), da kan en virkelig ikke klage!










Jeg vant
til og med 130 kr
på kryssord -
flax! :)



Nyttårsforsettene er som vanlig å trene mer og være sunn.. Og jeg sier som alle andre år; i år skal jeg klare det! Den eneste positive forandringen i år er at jeg faktisk har kort på treningsstudio, og det kosta flesk, så jeg har ikke samvittighet til å la være. Dessuten er jo aerobic gøy! Jeg har også kjøpt meg milkshake diett, så om det ikke smaker pyton er det håp der også :)



Happy New Year
(har tatt bildet selv :)


1 kommentar:

  1. Frankieboy21/1/10 09:16

    Var koselig og være med deg i jula og, snuppa:) Var litt rart og ikke være på Tynset men det gjorde ikke noe for jeg fikk være med deg, og da er alt bra;) Værsågod til kameraet. Håper du kan ta mange fine bilder på alle turene du og vi skal på! Syns du har vært flink og trene nå etter nyttår og er kjempe stolt av at du står på og ikke gir opp;) Nuss<3

    SvarSlett