9. mai 2010

Søndagstur

I dag har jeg vært med Lise (som jeg jobber med), og hennes 3 ville hunder, på skogstur! Våkna jo til strålende sol, og da må dagen utnyttes :)
Jeg er jo ikke akkurat kjent her, siden jeg bare har bodd her i 7 mnd., og må vel innrømme at jeg heller ikke har vært å utforska skogen rundt meg. Vi bor jo litt kronglete til også, så man går ikke akkurat til jobb. - Derfor var det utrolig godt å komme seg ut i skogen sammen med ei som er lommekjent! Frisk luft, og god trim med tanke på terrenget.
Det kryr jo også av dyreliv i skogen, og vi så en del tegn. Vi så en orrhøne (som jeg knapt visse hva var), og den var jammen diger! Masse forskjellig bæsj så vi også; elg, rådyr, hare.. På vei ned så vi en firfirsle i gresset, og vi så flere trær som var felt av bever. :)
Jeg vet også at Lise møtte på en ørn her om dagen, og det har akkurat blitt avlivet en gaupe der.

Rart hvor mye liv det egentlig er i skogen, den ser liksom så rolig ut fra utsiden..

2 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en spennende og fin tur med mange opplevelser. Jeg og vil på tur... :P

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett