19. mars 2015

Reisefeber?

I morgen tidlig går flyet vårt til Paris! Det er helt vannvittig at jeg skal feire 25års dagen min der. Jeg bare elsker bursdager! I tillegg tror jeg det er på høy tid å komme seg bort fra alt som har med hus og oppussing å gjøre. Det er sant det som blir sagt, at oppussing tærer på parforholdet. Kanskje spesielt i de rolige periodene hvor man ikke aktivt jobber med huset, men erger seg over alt en ikke har fått gjort eller ikke har tid til å gjøre. Jeg gleder meg til å være et kjærestepar igjen, og ikke bare slitne huseiere. Vi har ikke all verdens med tid, men vi har forberedt oss godt og plukket ut de aller viktigste tingene vi vil gjøre/få med oss. Alt annet får bli som det blir, og jeg skal prøve noe nytt; ikke stresse.

Det er litt synd at foreldrene mine ikke skal være med på turen, for jeg er jo som et lite barn - har aldri feiret bursdag uten dem. Derfor ble det en kjemperask før-bursdagsfeiring sammen med dem i går kveld, med kaker og sang. Igjen; jeg bare elsker bursdager!

I dag er jeg ikke i form, og det er så frustrerende med tanke på alle planene jeg hadde for dagen - og med tanke på turen. Forelesninger og venninner må vike til fordel for sofaen i dag. Jeg krysser fingrene for at det bare er reisefeber.




Etter en hel dag med både klipp, farge og hårpleie i går, føler jeg meg mer enn klar til å bli 25 år ung og møte Paris. Og jeg gleder meg til å ta en hel haug av bilder.

Peace out!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar