25. januar 2011

Had fun, went mad?

Da er jeg tilbake i Trondheim igjen, og Åreturen er vel overstått. Haha, jeg kan nesten ikke gjøre anna enn å le. Ser man gjennom kamera, ser det ikke ut som vi gjorde anna enn å drikke egentlig. Men til vårt forsvar tok vi ikke med oss kamera på alt vi gjorde, sjøl om vår uteaktivitet stort sett bestod av gåturer til polet.


Vi hadde det veldig morsomt da. Utrolig bra start på semesteret sånn stemningsmessig. Kanskje ikke verdens mest sunne tur, men om det stemmer at "laughing is like inner jogging", trur jeg vi ble rimelig spreke på innsida alle sammen :-) 

Dro hjem en tur til mamma og pappa når vi kom tilbake, for å legge fra meg litt ting jeg ikke har plass til her i Trondheim, så det er jo først nå jeg føler at jeg er her på ordentlig. Og nå har jeg tenkt til å være her en stund også. Når man først bor i slik en fin by.
I dag har jeg faktisk somla meg til å fått kjøpt meg både sko og støvler!

Hvor vanskelig kan det være å finne et par helt greie sko?! Jeg har ingen problemer med å finne sko jeg liker om sommern eller til fest. Der har jeg heller vansker med å la være å kjøpe.
Disse her er virkelig bare helt ok. Jeg følte liksom jeg bare måtte kjøpe noen nå, da jeg egentlig kun har støvletter, converse og joggesko. Heia
converse, for all del, men de er liksom litt glatte i tillegg til at de ikke varmer noe særlig.
Vet ikke helt om jeg likte det båndet (eller hva det kalles?) på de her skoa, så vurderer å ta det av. Men når jeg begynner å tenke over sånne ting, kommer den fornuftlige jenta i meg fram og sier; but in the end they're only shoes. Ska jeg orke å legge så mye energi i det.. ?
Støvlene digger jeg bare! De er kule, rett og slett. Men fant selvfølgelig ikke noe bilde av de på nett.

Nå sitter jeg å hører på Pierre Robert's treningsliste på spotify, av alle ting. Tenkte det kanskje fikk meg lysten på å trene. Jeg som skulle være så flink nå etter nyttår. Men jeg begynner å bli sjuk, trur jeg, så er kanskje ikke så mye som får meg til å ville røre meg all verdens akkurat nå.
Får heller komme sterkere tilbake! Mye morsomere å skrive om trening når jeg har noe positivt å si. I mellomtida får jeg høre på musikk og drive inner jogging :)

Peace out!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar