15. januar 2011

God musikk mens man gleder seg til tur.

Jeg har fått sansen for Melissa Horn, jeg. Det er noe med musikken hennes jeg ikke finner i mange andre band eller artister. Tror jeg kjenner meg litt igjen i noen av tekstene. Hele hennes vesen er jo sjarmerende, da. Det er ikke ofte jeg lar meg sjarmere av jenter altså, men denne svenske jenta er et unntak. Hadde vært kult å kunne spille like bra som henne.
Albumet hennes "Säg ingenting till mig" ligger ute på spotify. Anbefales.



Det er egentlig ganske lenge sida jeg har hatt en hel helg i Trondheim alene. Pleier som regel å finne på noe sprell, men vi reiser jo til Åre i morra, så får spare meg til det. Jeg gleder meg! Søndag til torsdag i brukbar leilighet med jentene, uteaktivitet, fest og svenske priser. Ikke feil det.
Så i helga har jeg rett og slett bare slappa av, tent lys i hele leiligheten og hørt på god musikk med en kopp te til. Litt klisjé-aktig, kanskje. Men en passe grei start på vårsemesteret egentlig. Trur det et viktig å sette av litt tid til seg sjøl en gang i blant.
Jeg var også i byen en tur i dag da. Rene treningsøkta og gå fra butikk til butikk i timesvis, for ikke å snakke om føret som er nå. Fikk gå i motvind og trent balanse på glattisen på vei hjem, og som en elegant avslutning på byturen knakk jeg hælen på skoen min også. Makan..


Så jag lovar ingenting
jag säger hellre förlåt
vi ska va dom vi vill vara
hellre nu än efteråt

- Melissa Horn



Peace out!

3 kommentarer:

  1. Hva skulle du gjort uten meg? :p
    Ingen meg, ingem Melissa Horn! hehe!

    God tur <3

    SvarSlett
  2. Veldig sant, Maren! Hadde virkelig gått glipp av noe der, så tusen takk :) <3

    SvarSlett
  3. Kos deg masse i Åre, søta! Når du kommer tilbake skal vi møtes ;)

    Og Melissa Horn er bare fantastisk <3

    SvarSlett