19. januar 2010

Life is filled with ups and downs..

Du vet de dagene hvor alt du gjør bare bli feil, du føler at hele verden går i mot deg og det eneste du vil gjøre er å brøle så høyt du kan, eller bare grave deg ned? Vel, i dag er en slik dag.

Det er rart.. Det høres litt drastisk ut, men jeg tror det er en reaksjon på mange småting og det faktum at jeg er helt utslitt av en eller annen grunn, som gjør at jeg bare har lyst til å gråte! Jeg kan le av det i morgen, men det er ikke en gøy følelse i dag. Man blir som et lite barn igjen som bare vil legge seg i fanget på mamma eller pappa og klamre seg fast. Det er så trygt, og beskytter mot alt som er trasig.


" Sometimes I worry, thinking that nobody cares. Some times I carry burdons too heavy to bear. I think I'm hanging on a wing and a prayer, and God promised me He'll always be there.. And He's gonna take me all the way."

Jeg har en tendens til å tenke for mye, og kanskje bekymrer jeg meg over unødvendige ting. Nå er det mange tanker om fremtiden, og den mørke årstiden sender meg negativ energi! Det er mørkt og kaldt, og kontoen gråter etter januarsalg..
Håper morgendagen blir bedre.


2 kommentarer:

  1. Frankieboy20/1/10 11:32

    Jenta mi a:( Blir lei meg når jeg hører du ikke har det bra, men du vet jeg er der for deg, alltid! Bare og ringe eller sende en melding eller ei brev due;) Dumt jeg ikke kan være hos deg når du er lei deg, men vi får det bra når vi endelig kan treffes igjen;)
    Glad i deg! Nuss!

    Gutten din, Frank<3

    SvarSlett
  2. Elisabeth21/1/10 22:24

    Nå er jo endelig mørketiden over, og det blir lysere frammover, og får derfor håpe det blir en lysere hverdag for oss begge også!
    Men vet hvordan det føles, de dagene man bare har lyst til å gi opp, og har lyst til å sette seg ned å grine av alt..

    Sjøl om vi bor langt unna hverandre, er jeg her for deg! Uansett <3
    Håper det ikke er lenge til vi sees, og husk, ikke gi opp snuppa :)

    SvarSlett