26. februar 2011

Sommer kommer

Vel, nei, kanskje ikke riktig enda.
Men i dag våkna jeg overraskende tidlig til å være meg, og til at det faktisk er lørdag. Jeg våkna kl 08.30, og fikk en herlig følelse av sommer! Himmelen var knall blå og sola skinte gjennom vindu og lyste opp hele rommet! Og mens jeg lå der i senga og kun så himmelen og sola gjennom vinduet, glemte jeg en stund snø og is og fikk for meg at det var en av de herlige sommerdagene hvor du våkner helt av deg selv, og er så glad, opplagt og klar for å nyte denne herlige dagen - at du bare ikke får sove mer!

Nå er himmelen grå igjen, og vintern er tilbake. Jeg ville bare dele den fantastiske følelsen av sommer med dere. En av livets små gleder som gjorde fryktelig godt for en sliten, utbrent og umotivert student. Det finnes lys i enden av tunellen, folkens, og sommeren er nærmere enn vi tror!

Nyt dagene som kommer, åpne hjertet for de små gledene i hverdagen og ta vare på hverandre :-)

Peace out!

2 kommentarer:

  1. Dette innlegget likte jeg skikkelig godt :) Fikk en god følelse inni meg!

    SvarSlett
  2. Du har fine negler;) hihi. og enig med alt du sier her;)

    SvarSlett