11. juni 2012

Himmel på jord

Nå som eksamenstida endelig er over, setter jeg så stor pris på alt jeg kan gjøre uten å få dårlig samvittighet. Det har jo skjedd så mye dette semesteret. Visninger, pakking, flytting og vasking har tatt så mye av den tida jeg egentlig skulle brukt på studier. Dermed sier det seg jo selv at det ble skippertak før eksamen.
Men det har ikke bare vært tungt den siste måneden. Det finnes en person som har gjort det enklere å være forvirra student.


For et par uker sida hadde jeg og Per Magnus halvtårsdag. Eller, vi blir liksom ikke helt enig med oss selv om det der. Vi har jo på en måte vært sammen lenger, men siden vi ikke offentliggjorde det før en stund etter, er det den datoen vi har satt.

Uansett, når det kommer til sånne ting er Per Magnusen ganske så romantisk. Jeg fikk nydelige roser, og  en drømmetydebok. Jeg har ønska meg en sånn bok i evigheter, det er utrolig hva drømmer forteller.


 





Men som om ikke det var nok, tok han meg med på en av byens fineste restauranter for en treretters middag. Snakker om avbrekk i eksamenslesinga. Jeg er så heldig!

Peace out!

1 kommentar:

  1. Så heldig du er :) Hørtes ut som en perfekt dag! Drømmetydebok er spennende!! Gleder meg til å høre om hva drømmene dine betyr ;) Skikkelig fint header-bilde forresten <3 Du er nydelig!
    Love you!

    SvarSlett