19. august 2013

Sensommerdager

Nå nærmer hverdagen seg med stormskritt. Jeg begynner snart i ny jobb, og det er på tide å finne frem skolesakene igjen - for jeg skal jo studere litt også. Selv om det er litt vemodig å gi slipp på friheten, som jeg jo har hatt siden slutten av mai, er jeg spent på hva høsten tilbyr i år.


Sida sist har jeg gått mye hjemme og sulla med husarbeid, og vi har pussa opp både spisebordet, kommoden og kassa jeg fikk av farfar tidligere i sommer. Vi har vært hele to uker på Kypros, noe som var helt fantastisk! Veldig, veldig varmt, men også veldig godt å slappe av og oppleve vakre strender og kypriotisk kultur.

 
 
 
Det ble lite norsk sommer i år (bortsett fra i eksamenstida), da vi tydeligvis gikk glipp av det sensasjonelt fine været som herjet hjemme mens vi var borte, og som selvfølgelig var over da vi kom hjem. Likevel fikk vi to solfylte sensommerhelger på hytta på Hellandsjøen, med både båtturer og skogstur - så en kan jo ikke klage heller.
 
Nå går jeg egentlig bare å venter på at hverdagen braker løs, og manner (kvinner) meg opp til å kvitte meg med ferie-kiloene.
 
Peace out!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar