5. november 2010

Grip dagen!

"It's the good girls who keep diaries. The bad girls never have the time. Me... I just wanna live a life I'm gonna remember. Even if I don't write it down."

Nå sitter jeg er med blåbær-te i yndlingskoppen min og smiler litt for meg sjøl. Har egentlig ikke så mye å blogge om, for å være helt ærlig. Kunne skrevet en hel bok jeg, men er vel begrensa hva folk orker å lese
.
Jeg har det fint, nyter studentlivet samtidig som jeg stresser som en gal med oppgaver. Nå er det kun én oppgave igjen, og denne gangen ska jeg prøve å ikke stresse.. La oss se hvordan det går :-)

Jeg har det bra om dagen. Innimellom skolearbeidet har jeg faktisk tid til å nyte livet og bare gjøre det jeg liker aller best. "I just wanna live a life I'm gonna remember" - og da kan man ikke bare sitte å vente på at ting skal skje. Karpe diem, baby! Det er det som gjelder, og det er sånn du får minner.
Sjøl om det ikke akkurat virker sånn, med tanke på plussgrader og regn, så er det jul snart også. Den beste høytiden jeg vet om. Åh, som jeg elsker jula. Eller advent mest, kanskje. Alle gode lukter, musikken, lysene, ja - hele atmosfæren rundt jul! Det eneste jeg kan si setter en demper på humøret er vel eksamen, men jeg tror ikke jeg er den eneste som er en smule bekymra der.
Jeg har begynt å trene igjen også, noe som faktisk er veldig deilig. Og det merkes på kroppen :-)

Keep smiling!!


















Peace in and out! (Den var til deg, Lise;))








1 kommentar:

  1. Du e ikke den eeneste bekymra for eksamen nei! :p


    GOD HÆLG ;D

    SvarSlett