13. mai 2015

Før og etter: Badet

Hurra! Mitt første før og etter-innlegg! Det begynner å bli en stund siden jeg skrev at jeg sannsynligvis kommer til å vise frem bilder av badet først, da det så og si var ferdig. Lurer på om det er 8-9 måneder siden? Uansett, badet har vært funksjonelt lenge. Det eneste vi burde ha gjort for flere måneder siden er for det meste småting, som å male døra, få opp lister rundt døra (dørkarm), henge opp knagger og annet interiør - ting som gjør at rommet også ser ferdig ut.

Det har tatt sin tid, men nå er jeg veldig fornøyd med badet. Det eneste som mangler nå er noen spotter i taket og kanskje en ny dørstokk. Det er helt vanvittig hvor stor forandringene egentlig er, og det er først når jeg ser bildene fra overtakelsen at jeg ser hvor mye vi har gjort. Bare se her!

FØR


ETTER

ETTER

FØR


ETTER

ETTER


FØR



FØR

ETTER

ETTER

Det er ganske kult at vi har gjort dette selv, synes jeg. Og det var verdt venting, krangling og frustrasjon (og snylting av andres dusjer og do i en periode). Bildene ble så som så, det var litt vanskelig med blits og speil og blanke overflater som gir gjenskinn - men det viktigste er at dere ser forandringen.

Nå gleder jeg meg til å bli ferdig med eksamen og bruke sommeren på å gjøre det litt koseligere her, og ta fatt på både små og store prosjekter som gjenstår. Vi er rimelig lei oppussing nå, og begynner virkelig å lengte etter å bare nyte huset. Hittil har jeg følt at vi bare bor i rot, og det er sikkert fordi jeg ser så godt hva som mangler. I tillegg har vi så utrolig mange ting, og veldig få hyller og kommoder. Luksusproblem. Jeg forstår ikke hvordan vi fikk plass til alt i den gamle leiligheten. Min bedre halvdel er som mannfolk flest, og synes selvfølgelig det ser helt fint ut her. :-)


Peace out!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar