23. september 2009

Det nærmer seg...

Det nærmer seg flytting, og familien Lilleberre bor i pappesker. Ja, for det meste i allefall. Jeg henger vel litt etter når det gjelder pakking. Synes det er så vanvittig stusselig å bo i et tomt rom, derfor har jeg valgt å la klær slenge rundt om på gulvet og sånn bare for å føle at jeg faktisk bor der enda :-) (Er vel ikke så superglad i å pakke heller, og jeg er ei jente med MANGE ting, så prøver kanskje å utsette den store oppgaven..) - Vegger tømmes, skap tømmes.. Det merkes at noe skjer! Er bare 11 dager igjen til vi drar.


I kveld har vi Matchjentene hatt en liten sammenkomst i anledning ny butikksjef og litt sånt. Vi koste oss med god mat, og søte som de er hadde de ordnet med en avskjedsgave til meg! Nydelig blomsteroppsett og jordbærvin :-)
Det kjennes rart å skulle slutte på Match nå som jeg har jobba der så lenge. Har hatt det helt supert!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar