28. september 2009

Siste uka på Tynset...

Ah, nå er det mandag og det betyr at jeg nå er inne i min siste uke på Tynset.. Flyttebilen kommer på fredag og da er det vel ingen vei tilbake. Søndag morgen bærer det i vei. Ymse følelser når det gjelder å flytte herifra. Greit nok, jeg må jo flytte en gang. - Men det at mamma og pappa flytter, og at Tynset ikke lenger er "hjemme", kjennes litt trist. Det er jo huset, omgivelsene og kjente fjes her som er hjemme for meg.


Meeeen, jeg har bestemt meg for at detta skal bli en innholdsrik uke! Skal gjøre minst en koselig ting hver dag, for at det skal bli en minneverdig siste uke her HJEMME.


I dag; vaffelkos! Jeg liker vafler :D - selv om disse ble litt vel søte.
Er noe spesielt med vafler, fordi vi pleier liksom aldri å ha det hjemme.
Derfor er det ekstra kos :)

2 kommentarer:

  1. Linn Monica! Jeg savner deg så mye :( Alt jeg kunne tenke på i går var himmelblå og jul i svingen, og fellesnevneren her er jo deg! Jeg elsker å se de programmene med deg! Gleder meg masse til å komme på besøk i det nye huset deres :D Og jeg håper også at du vender nesa mot det glade sørland :D

    SvarSlett
  2. Du kan alltid komme til meg da! Du må komme masse "hjem"
    savner deg egentlig allerede.. vi må finne på noe før du drar :)
    glad i deg, lille plomme <3

    SvarSlett