29. september 2009

Tirsdag: Martekos :)



Da var tirsdagen almost over også.. Hvorfor må denne uka gå så fort?! Til og med jobb gikk fort i dag. Var nesten så jeg kunne jobba lenger..
Dagens koselighet var Marte :) Vi gikk løs på et megaprosjekt, som jeg har grua meg til lenge: pakking av Linn Monicas klesskap. Skrekk og gru, jeg har så mye klær! Men vi var vanvittig effektive, om man ser bort i fra et par photoshoots innimellom. Hehe! Tida flyr jo når man har det gøy, kanskje det er derfor vi nesten har klart å fått pakka ned hele skapet mitt på så kort tid?
Kommer til å savne deg, Marte <3






Klesskapet er så godt som tomt!
- Det eneste jeg har igjen er en liten haug jeg ikke vet om jeg vil beholde eller kaste. Må vel prøve de på..


Som avslutning på kvelden satt vi oss i senga, med den kleshaugen jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med enda, og så på Grey's Anatomy :) Gruer meg til i morra, må jo prøve alle de klærne... Er spent på hvilken koselig ting morgendagen bringer!


1 kommentar:

  1. Dette var skikkelig koselig, Linn Monicasnupp! koste meg skikkelig:) Du er så best.. Blir trsit at du drar, men blir ikke kvitt hverande så lett!!! < 3 Herlige bilder!

    Kjem til å savne deg veldig og, kjære!!

    SvarSlett